Monday 16 January 2012

Thin ice

Jag hade egentligen inte tänkt göra ett inlägg så här i början av andra veckan men vi hade ju så himla roligt i går eftermiddag så det måste jag ju bara få berätta om: vi åkte skridskor i Sydneys enda (?) ishall.

På hyrda skridskor, utan hjälm. Tredje gången gillt någonsin för DS, första gången på säkert femton år för DH och mig medans kusin E*n åkte fram som en virvelvind van som hon är. Men roligt hade vi - ända tills dess jag drattade på ändan. Hårt. Ändan mår bra men det gör inte min handled. Bruten. Skämmigt.



Ja, ja, det är inte värre än att vi kan åka på vår planerade campingtur i morgon som tur är.

1 comment:

  1. Men aj, aj! Och jag såg i ett senare inlägg att det inte skulle bli helt återställt. Har det läkt fel?
    Kram på dig!!

    ReplyDelete

Popular Posts